Ernő menü vs. B-smart

2009.09.17. 18:25

Röviden mindkettő szar, együtt is azok.

Szóval az Ernő menü 500 Ft, van benne egy akkora hambi ami kb. 4 harapás, a sültkrumpli kis adag, meg úgy 2 deci kóla, mert a többi jég.

A B-smart-os sültkrumpli is kis adag; a Longer szendvics kicsit csípős, de ehető; ez 390 Ft volt.

Miután ez a két adagot megettem, még mindig éhes maradtam. Sokkal többet ér (és olcsóbb) Debrecenben egy menü a Blahánéban, a Gödörben vagy a King Wok-ban, azokkal legalább jóllaksz. A Mekis poharas menüt már nem is említem, mert az rablás. Az idei gyorskaja adagomat letudtam.

Ami még felbassza az agyam, hogy ott van a színes szórólap meg a díszes doboz akkor is, amikor helyben fogyasztasz. Takarékosság és környezettudatosság kipipálva...

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyandras.blog.hu/api/trackback/id/tr701388922

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fire&water 2010.07.01. 08:54:17

Szia!
Tudsz valamit a debreceni king wok-ról? Miért zárt be?

Nagy András · http://nagyandras.blog.hu/ 2010.07.04. 13:16:33

@fire&water: nem tudok semmit, én is csak ennyit vettem észre :(
süti beállítások módosítása