Nem akarom én a tudásukat kétségbe vonni, mert mindenhol rengeteg rajongó volt, lehet csak nekem nem jöttek be.

  • Futott még: Žagar: egyszerűen nem jött be...
  • 3. Kraftwerk

Ezt legalább végignéztem. A hangsúly a nézésen van, mert a zene miatt nem maradtam volna, pedig voltak akik táncoltak rá... A háttérben menő videó adja el az egészet. El se hiszem, hogy majd 40 éve alakultak.

  • 2. Röyksopp

15 percig bírtam. Volt benne ének, de az eltorzított hang az agyamra ment. Viszont nem ez volt a legrosszabb.

  • 1. Oribtal

10 percet bírtam ebből a zseblámpás marhaságból. Se táncolni, se hallgatni nem lehet.

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyandras.blog.hu/api/trackback/id/tr581247955

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása