Hülye kamionos

2009.07.25. 15:01

Ma reggel volt egy necces forgalmi helyzetem. Üres utánfutóval kiállok az utcára, lehúzódok az út szélére, jobbra indexelek, várom, hogy Apu bezárja a kaput. A középső visszapillantóban látom, hogy úgy 80-nal jön a tejszállító kamion, csak úgy pattog az úton. De a köcsög nem lassít, semmi jelét nem mutatja, hogy ki akarna kerülni. Bekötve ülök, már azon gondolkodom, hogy belémjön-e. Kiugrani nem tudok, mert ki kéne kötnöm magam és még ha sikerül is kiszállnom, mi van ha pont akkor rántja el a kormányt és úgy csap el? Az kampó. Inkább maradtam, mondom a futó meg a kocsi hátulja csak felfog valamennyit az ütközésből, a gyalogosgázolásnál nem rosszabb. Erre úgy 5 méterrel a futó mögött (lassítás nélkül) kikapja a kormányt, majd elhajt mellettem...

Én csináltam valamit rosszul?

 

Szerző: Nagy András

Szólj hozzá!

Címkék: én

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyandras.blog.hu/api/trackback/id/tr981267285

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása