• Jobbak:
    • Neo: fogalmam sem volt milyen koncert folyik, a végére értem oda, tetszett.
    • Black Cherry: épp az Orbitalról menekültem (részletek korábban), mikor betértem a Pesti Est sátorba, az énekes csaj nagyon tudja produkálni magát.
    • Irie Maffia: bejött ez a vegyes stílus, a füves témát hanyagolhatnák, de gondolom, az az image része.
    • Richard Grey: a tarka dzseki volt előbb feltűnő, aztán meg hogy milyen jól kever, végül is bejött.
  • 3. Vad Fruttik

Egy számukat ismertem eddig, ajánlásra mentem el, de nem csalódtam. Az énekes ért a hangulatfokozáshoz, jó kis koncert volt.

  Vad Fruttik  
  • 2. Brains

Nem ismertem őket, teljesen új volt ez a drum and bass-es stílus. Bejött.

  • 1. David Guetta

Guetta odatette magát rendesen. Teljesen egyben volt a mix, kicsit túlzásba vitte a deep-et, ennyi azért megbocsátható. Negatívum annyi, hogy k.......t sokan voltunk, nem hogy táncolni, még lépni sem lehetett, de ugye ez nem a ő hibája. Inkább az érdeme.

  David Guetta  

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyandras.blog.hu/api/trackback/id/tr261247981

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása